+

Zapisz się na szkolenie
przez ten formularz:

Szkolenie: Umów się i zdobądź klienta 14 czerwca 2017 | Start: 9:00
690,- netto

{{ error }}

Dane uczestnika szkolenia:

+

Zamów już dziś e-booka
“Umów się i zdobądź Klienta”

Dlaczego nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami? Bariery i błędy w komunikowaniu się za pomocą telefonu. Innowacyjne, sprawdzone i łatwe do zastosowania techniki. Seria licznych “case studies" z wielu różnych branż. Wiele cennych wskazówek jak dzwonić, aby być skutecznym

{{ error }}
  • {{message}}

TEORIA UMAWIANIA SPOTKAŃ HANDLOWYCH
Kim jestem Specjalizuję się w komunikacji telefonicznej
oraz optymalizacji procesów sprzedażowych.

Kim jestem Poznaj mnie zanim
zdecydujesz się na szkolenie

Trener biznesowy, menadżer i konsultant. Od 10 lat związany z obszarem telemarketingu, obsługi Klienta i sprzedaży. Absolwent Poznańskiej Wyższej Szkoły Biznesu. Z sukcesami szkoli w oparciu o własny autorski program szkoleniowy Konsultantów, Doradców Klienta, Dyrektorów oraz Prezesów firm. Lider zespołów sprzedażowych oraz pasjonat nowoczesnego marketingu. Twórca projektu „Umów się i zdobądź Klienta”. Specjalizuje się w komunikacji telefonicznej oraz standaryzacji i optymalizacji procesów sprzedażowych.

Wywiad Przeczytaj wywiad ze mną, który przybliży
ideę moich szkoleń

Red. Ryszard Dyl: Od ponad dziesięciu związany jesteś z sektorem telemarketingu, byłeś liderem wielu zespołów sprzedażowych, od lat skutecznie szkolisz telemarketerów, opracowałeś swój autorski program pracy z telefonem, skąd wzięło się to zawodowe zainteresowanie skądinąd niezwykle trudną branżą?

Nie był to przypadek, nieco ponad 10 lat temu, kiedy zaczynałem swoje życie zawodowe, podjąłem się pracy w sklepie sportowym. Decyzja ta wynikała z mojego zamiłowania do sportu, szybko jednak okazało się, że brak jakiegokolwiek doświadczenia sprzedażowego przełożył się na konieczność poszukiwania nowej pracy. Szef wspomnianego sklepu w luźnej rozmowie ukierunkował mnie na pracę dla multimedialnego operatora, twierdząc, że posiadam umiejętność analogicznego myślenia. Postanowiłem spróbować i faktycznie, okazało się, że stosunkowo szybko stałem się najlepiej ocenianym konsultantem infolinii.

W późniejszej pracy już na stanowisku trenerskim okazało się, że potrafię równie skutecznie zaszczepić w innych ludziach praktyki, które metodą prób i błędów wcześniej wypracowałem sam.

W tym zawodzie najważniejszym czynnikiem motywującym do działania są osiągane wyniki. Moim konsultantom prowadzenie rozmów sprzedażowych wychodziło bardzo dobrze. Po pewnym czasie postanowiłem wypróbować czy moje metody sprawdzą się równie dobrze w innych branżach.

To właśnie to wydarzenie doprowadziło do skonstruowania uniwersalnej formuły pozwalającej na umawianie spotkań handlowych przez telefon w każdej branży.

R.D.: Rozumiem zatem, że brałeś udział w licznych szkoleniach z telemarketingu?

Na szczęście nie! Brałem udział w kilku, ale mógłbym je dosłownie policzyć na palcach jednej ręki. Te, na których byłem nie wiele wniosły do mojej pracy. Za to uważam, że ogromny wpływ na mój rozwój w tej dziedzinie miało to, że dostałem tzw. „wolną rękę” od szefostwa, ze względu na dobre wyniki, nie obowiązywały mnie sztywno ustalone procedury i skrypty rozmów jak w przypadku innych konsultantów. Umiejętność analogicznego myślenia przełożyła się na możliwość poznania reakcji ludzi na wypowiadane przeze mnie kwestie i dostosowania swojej wypowiedzi w taki sposób aby osiągać zamierzony cel w każdej rozmowie telefonicznej.

R.D.: Dla kogo kierowane jest Twoje szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które w swojej codziennej pracy, korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Dla osób, których denerwują dzwoniący do nich telemarketerzy.

Pomimo tego, że sam wykonuję ogromną ilość telefonów ofertowych to również nie cierpię telemarketerów, posługujących się irytującymi sformułowaniami, które przywarły do telemarketingu. A zatem szkolenie kieruję również dla osób, które same często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać do końca. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy. Często spotykam się z opiniami osób działających w rynku, że „nie lubią telefonu”, odpowiadam wtedy, przyjdź na szkolenie to polubisz. Chodzi głównie o to, że przy zachowaniu pewnych reguł można zaplanować w 100% przebieg rozmowy telefonicznej, pomimo tego, że po drugiej stronie słuchawki będziemy rozmawiać z bardzo różniącymi się od siebie ludźmi.

R.D.: Czy uchylisz rąbka tajemnicy dotyczącego tego autorskiego szkolenia? O czy będzie mowa? O profilach klientów? Technikach sprzedaży?

Otóż nie, to o co pytasz pojawia się w planie wielu szkoleń. Natomiast to, co wyróżnia moje działania na tle pozostałych, dostępnych na rynku szkoleń to przekazanie 100% wiedzy wynikające z praktyki.

Nie kopiuję schematów z innych szkoleń, książek czy publikacji. Sam wypracowałem sposoby prowadzenia rozmów handlowych za pośrednictwem telefonu, daleko odbiegające od tych, z którymi możemy się spotkać w sytuacji gdy zadzwoni do nas ktoś kto chce zaproponować jakąś ofertę.

Lubisz uczyć się samodzielnie? Zamów e-booka “Umów się i
zdobądź klienta”
w promocyjnej cenie 39 netto a w nim m.in:

  • Dlaczego nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami
  • Bariery i błędy w komunikowaniu się za pomocą telefonu
  • Innowacyjne, sprawdzone i łatwe do zastosowania techniki
  • Seria licznych “case studies" z wielu różnych branż
  • Wiele cennych wskazówek jak dzwonić, aby być skutecznym

R.D.: Każdy niezależnie od stanowiska jakie piastuje, może się nauczyć jak zdobywać nowych Klientów?

Odpowiem, że każdy. Pojawia się jednak pewne „ALE”. Najszybciej opanują tę sztukę osoby, które nie mają doświadczenia w prowadzeniu rozmów biznesowych przez telefon. Wydaję się to dość przewrotne, ale te osoby nie posiadają złych nawyków. W odróżnieniu do osób, które pracowały już wcześniej na telefonie i które chcąc nie chcąc nabyły złe nawyki. To one powodują, że ich skuteczność jest niezadowalająca. Osoby doświadczone potrzebują po prostu więcej czasu, żeby zamienić te złe nawyki na dobre.

R.D.: Czego mogę się spodziewać po szkoleniu?

Dowiesz się nie tylko w jaki sposób, dotrzeć do potencjalnego Klienta. Zagłębię się w temat kompleksowo, wynika to z tego, że sam jestem handlowcem i doskonale wiem, że sukces w tej branży zaczyna się od dobrze umówionego spotkania. A zatem nie tylko stworzę skrypt, który pozwoli na umówienie spotkania dla branży w której działasz, ale wpłynę na to, że odczujesz niebywałą dotąd przyjemność pracy z Klientem przez telefon. Pokażę również, jak zorganizować pracę z telefonem żeby była ona jak najbardziej wydajna. Wskażę bariery w komunikacji oraz nauczę Cię w jaki sposób samodzielnie dokonać analizy przeprowadzonej rozmowy.

Tak więc doprowadzę do takiej sytuacji, w której zaszczepione umiejętności pozwolą na późniejsze samodzielne doskonalenie wykonywanych rozmów.

Przekonasz się, że zdobywanie Klientów z tzw. ”zimnego kontaktu” napędzi Twój biznes, przy maksymalnym zoptymalizowaniu czasu pracy poświęcanego na ich generowanie. Podsumowując - zero znanych Ci dotąd ze szkoleń technik sprzedaży, perswazji, negocjacji w zamian za 100% praktycznych wskazówek, które sam z powodzeniem stosuję w codziennej pracy zawodowej.

R.D.: Czym różni się klasyczny telemarketer od tego wyszkolonego przez Ciebie ?

Klasycznego telemarketera cechuje często nadmierna uprzejmość kompletnie nie pasująca do konwencji rozmowy.

Kiedy weźmiesz udział w szkoleniu poznasz wówczas kilka nadużywanych sformułowań, teraz podam jeden przykład, od którego często rozpoczyna się mało profesjonalna rozmowa telefoniczna "Czy mam przyjemność rozmawiać z....." Takich negatywnie odbieranych sformułowań jest więcej, jeśli chcesz nauczyć się jak rozmawiać z ludźmi przez telefon, w taki sposób, żeby chcieli Cię wysłuchać to zapisz się na szkolenie.

R.D.: Czy w dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon ma jeszcze sens?

Oczywiście, że ma. Proces sprzedaży zachodzący przez telefon nosi znamiona sporej indywidualności w odniesieniu do oferowanego produktu czy usługi. Niejednokrotnie jesteśmy zasypywani przez sprzedawców informacjami, które budzą w nas pytania, wątpliwości. Łatwiej jest rozwinąć myśl w bezpośredniej rozmowie twarzą w twarz, niż w rozmowie telefonicznej. Dlatego jeśli mówimy o sensie sprzedaży prowadzonej tylko i wyłącznie za pośrednictwem telefonu, to ma ona rację bytu, ale musi ona być poprzedzona indywidualną sesją treningową.



Szkolenie on-line gdziekolwiek jesteś

Prowadzę dedykowane szkolenia on-line w wygodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Zapewniam najwyższą jakość transmisji, dzięki czemu możesz poczuć się jakbyśmy byli w tym samym miejscu, pomimo dzielących nas kilometrów.
Jeśli czujesz potrzebę wzięcia udziału w warsztacie, a nie masz możliwości być na szkoleniu stacjonarnym, napisz do mnie lub zadzwoń :

info@zdobadzklienta.pl +48 535 552 738

>