+

Zapisz się na szkolenie
przez ten formularz:

Szkolenie: Umów się i zdobądź klienta 02 października 2017 | Start: 9:00
100,- netto

{{ error }}

Dane uczestnika szkolenia:

+

Zamów pełną wersję e-booka
“Umów się i zdobądź Klienta”

Dlaczego nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami? Bariery i błędy w komunikowaniu się za pomocą telefonu. Innowacyjne, sprawdzone i łatwe do zastosowania techniki. Seria licznych “case studies" z wielu różnych branż. Wiele cennych wskazówek jak dzwonić, aby być skutecznym

{{ error }}
  • {{message}}

Program szkolenia Nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami,
zmień swoje złe nawyki na dobre!

Szkolenie Umów się i zdobądź Klienta

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Dla osób, które często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą przez nich ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy, a generowanie dużej ilości nowych kontaktów biznesowych przez telefon jest początkiem procesu sprzedażowego.

Co zyskujesz Po szkoleniu każdy uczestnik będzie potrafił:

Umówić znacznie większą liczbę spotkań handlowych z tzw. “zimnego oraz ciepłego kontaktu” w krótszym czasie niż dotychczas
Komunikować treści handlowe w sposób niebudzący negatywnych emocji u rozmówców
Znaleźć telefoniczną ścieżkę dotarcia do każdej firmy ze swoim produktem lub usługą

Czego się dowiesz Program szkolenia

Podczas szkolenia potrafię zaszczepić w Tobie uniwersalną, sprawdzoną oraz możliwą do zastosowania w każdej branży metodę prowadzącą do umawiania spotkań. Nauczę Cię jak profesjonalnie obsługiwać obecnych Klientów oraz jak sprzedawać produkty bądź usługi firmy. Kluczem do sukcesu jest uzyskanie odpowiedzi na poniższe pytania oraz jednoczesne wprowadzenie zmian w sposobie komunikowania treści marketingowych. Każdy z uczestników szkolenia zwiększy swoją skuteczność i motywację do wykonywania połączeń oraz zdecydowanie skróci czas pracy przy telefonie.

09:00 - 17:00 Na moim szkoleniu dowiesz się:

  1. 09:00
    Jak społeczeństwo postrzega telemarketerów?
  2. Kto w dzisiejszych czasach jest uważany za telemarketera?
  3. Jaką skuteczność mają telemarketerzy posługujący się sloganami telemarketingowymi?
  4. Jak się wyróżnić na tle innych telemarketerów?
  5. 10:00
    Jakie są narzędzia, które mamy do dyspozycji w rozmowie telefonicznej?
  6. Jak sprawić, żeby z każdego wykonanego telefonu osiągnąć korzyść dla siebie?
  7. Jak sprawić, żeby każdy Klient pozwolił nam na przedstawienie swojej oferty?
  8. 11:00
    Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe nie mówiąc Klientowi, że chce się umówić?
  9. 12:00
    Przerwa na kawę, ciastka i owoce
  10. 12:30
    W jaki sposób umysł Twojego rozmówcy przyswaja informacje i podejmuje decyzje?
  11. Jak dopasować sposób prowadzenia rozmowy do rozmówcy?
  12. 13:00
    Jakie są bariery i błędy w komunikowaniu się przez telefon?
  13. Jak skutecznie uzyskać połączenie z osobą decyzyjną poprzez sekretariat?
  14. Jak zorganizować pracę przy telefonie?
  15. Jak wykorzystywać umiejętność stosowania parafrazy?
  16. 14:00
    Jak samodzielnie dokonać analizy wykonanej rozmowy?
  17. Jak planować i formułować cele rozmowy?
  18. Jak radzić sobie z odrzuceniem?
  19. Czy warto pytać o czas na rozmowę i dlaczego większość ludzi robi to źle?
  20. 14:15
    Przerwa na lunch
  21. 14:45
    Czy można tak poprowadzić rozmowę telefoniczną, żeby w 100% przewidzieć co odpowie nasz rozmówca?
  22. Czy warto wysyłać maila z ofertą firmy?
  23. 15:00
    Czy warto potwierdzać spotkania?

02 października 2017 | godz: 09:00

Jesteś ciekawy jak rozwiązuję
te problemy w praktyce?
Zapisz się na warsztaty szkoleniowe

Zapisz się

  1. 15:15
    Jak skutecznie rekrutować pracownika
  2. Jak odnowić kontakt z Klientem po długim czasie
  3. Poznasz kilka sposobów na to jak można stać się pewnym partnerem do współpracy dla innych firm, z którymi nigdy wcześniej nie mieliśmy kontaktu
  4. 15:40
    Jak się zachować gdy nie znamy danych osoby oddzwaniającej do Ciebie już po sesji Twojego telefonowania
  5. Jak powinna przebiegać osobista rozmowa z pracownikiem firmy, do której chcesz dotrzeć ze swoją ofertą
  6. 16:00
    Co należy zrobić gdy nie znamy imienia właściciela firmy, a znamy tylko jego nazwisko
  7. Jak radzić sobie w sytuacji gdy rozmowa z konsultantem stosującym technikę zdartej płyty uniemożliwia załatwienie sprawy
  8. Jak skutecznie dotrzeć z ofertą do szkół, administracji publicznej, spółdzielni organizacja event-ów
  9. Poznasz szybki sposób na ominięcie sekretarki
  10. 16:30
    Kiedy i do kogo dzwonić aby nie wykonywać nieefektywnych działań
  11. Poznasz sposoby dotarcia do ludzi, którzy z różnych przyczyn unikają Twojego kontaktu
  12. 16:45
    Jak skutecznie powrócić do rozmów handlowych sprzed lat
  13. Kiedy i kogo warto nagrywać
  14. 17:00
    Wiele praktycznych wskazówek, które stanowić będą wiedzę tajemną :)

02 października 2017 | godz: 09:00

Zapisz się już teraz
zostało tylko: 10 miejsc

Zapisz się

100 zł kolejna osoba, którą zaprosisz 50% taniej!

Lubisz uczyć się samodzielnie? Zamów e-booka “Umów się i zdobądź klienta”
w promocyjnej cenie 39 netto i zacznij już dziś zmieniać swoje złe nawyki na dobre!

Szkolenie on-line gdziekolwiek jesteś

Prowadzę dedykowane szkolenia on-line w wygodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Zapewniam najwyższą jakość transmisji, dzięki czemu możesz poczuć się jakbyśmy byli w tym samym miejscu, pomimo dzielących nas kilometrów.
Jeśli czujesz potrzebę wzięcia udziału w warsztacie, a nie masz możliwości być na szkoleniu stacjonarnym, napisz do mnie lub zadzwoń :

info@zdobadzklienta.pl +48 535 552 738